filmer jeg har sett i det siste:

Ghost Ship: Denne filmen har jeg ikke sett siden jeg gikk på barneskolen. Jeg husker jeg syns den var sååå skummel. Husker også at jeg og Torgeir snakket om denne filmen gjennom hele 17.mai-toget. Jeg bestemte meg for å se den her om dagen bare for gamle dagers skyld. Den var så dårlig! Ble kjempe skuffet. Jeg skulle ikke sett den fordi nå ødla jeg et fint barndomsminne. Haha! Terningkast 2.

Knight And day: Jeg har sett denne filmen mange ganger før, men noe dere kanskje ikke visste om meg er at jeg ser filmer om igjen, og om igjen. Jeg har mine perioder der jeg kun ser filmer som eksempel Cameron Diaz er med i. Tror jeg så denne filmen to ganger på en uke? Haha. Helt grei film, så den får terningkast 4 fra meg.  

Premonition: Jeg liker veldig godt denne filmen, men er ikke helt sikker på om jeg skal gi den terningkast 4 eller 5. Sandra Bulloc er en av mine favoritt skuespillere, så jeg har sett en del av hennes filmer i det siste.. (igjen..). 

The 40 Year-Old Virgin: Helt grei film, men litt kjedelig etter min mening. Filmer som jeg sovner i får toppen terningkast 3 fra meg. 

Bad Teacher: Enda en film med Cameron Diaz. Hun er også en av mine topp tre favoritt skuespillere. Jeg var på kino og så denne filmen når den var ny, og jeg likte den. Haha, liker veldig godt rollen til Cameron Diaz i denne filmen. Nesten så jeg ønsker meg en lærer som bare lar elevene se film. Terningkast 4.

My Week With Marilyn: Denne filmen så jeg i går. Historien er sann, og er basert på dagboken hennes. Jeg er kanskje litt pirkete, men jeg syns at Michelle Williams overhode ikke ligner på  Marilyn Monroe. Terningkast 4.

The Blind Side: For en søt film! Jeg blir litt sånn ”woow, wow” i trynet når jeg tenker på at historien er sann! Dere burde virkelig se den filmen, utrolig koselig! Terningkast 5 

The Proposal: Hvor mange ganger har jeg sett denne filmen? Har nok sett filmen flere ganger enn jeg kan telle på begge hendene! Dette er en av mine favorittkomedier og jeg ler like mye hver gang. Terningkast 5.

8 kommentarer

Siste innlegg