extensions fra luxushair

Innlegget er i samarbeid med Luxushair.com

Hei! Hår fra Luxushair.com/ no ble dumpet ned i postkassen min for noen dager siden. Dere tenkte kanskje ikke at et extensions-innlegg ville komme fra meg siden jeg har så langt naturlig hår. Men først må jeg bare si at jeg bruker ikke extensions nå for å få lengre hår, men tykkere. Jeg har tidligere blitt sponset av Luxushair som du kan lese om HER. Jeg må virkelig gi skryt for leveringstiden! Det tok kun 2 dager før jeg fikk håret, og leveringstiden er vanligvis 1-5 dager. Dere som skal bestille extensions for første gang er sikker usikker på fargevalget? Men kundeservice hos Luxushair tar bryet med å hjelpe dere. Det eneste du trenger er å legge ved et bilde av håret ditt (helst i dagslys)    

Jeg må si håret mitt er nokså kjedelig som alltid er rett. Derfor valgte jeg bølget extensions som dere kan finne HER.  Håret er 65 cm langt, men mitt naturlige ekte hår er litt lengre enn det, men det går bra! Jeg har i fargen ”#2 -mørkbrun” som kan behandles som sitt eget. Da kan du rette, krølle , style og til og med farge det om du vil! Det følger med 8 deler (24 spenner). 

På bildene under er ikke håret mitt noe lengre, men det er mye tykkere! Når du går med extensions får du samtidig volum i håret som selvfølgelig er bra! Frøydis har tatt bildene av meg 

Jeg kommer til og lage en video der jeg snakker litt om håret og tar opp spørmål! Stay tuned! 

Til slutt må jeg si at jeg er veldig fornøyd med håret og kvaliteten!

26 kommentarer

Siste innlegg