a best friend

Hei! I dag har jeg kort sagt jobbet rævva av meg! Jeg var såå sliten etter jobb, at jeg kunne lagt meg ned og sovet i 100 år! Men neida, man kaster ikke bort tid på å sove (hahahhha). Jeg hadde heller en gøy kveld med mine to gode venner, Aebykier og Frøydis! Når jeg først snakker om jobb -jeg skal jobbe 6 dager i strekk, så jeg gjør meg klar til å dø. Jeg vil selvfølgelig oppdatere bloggen min til dere, og nå har jeg litt å blogge om også. Jeg må bare få tid! Samtalen vår tidligere i kveld:

Frøydis: Aebykier??…. (angel face)
Aebykier: JA?! Kå du døkk vil??
Caro og Frøydis: Vil du ta bilder av oss? (Angel faces)
Aebykier: NEI!
Caro: Pleaseee
Aebykier: NEI!

Til slutt ville hun ta bilder av oss, HAHA. Men vi måtte vente til hun var ferdig med å dusje. I mellomtiden løp vi og fikset oss, og tok noen kjoler fra skapet hennes! Moahaha, alt for bloggen!  
Ja, Frøydis og Aebykier er to av mine beste venner. Frøydis har jeg kjent i over 7 år. Aebykier er søskenbarnet mitt, så hun har jeg kjent siden dag ên   

Bildene er tatt av Aebykier 

19 kommentarer

Siste innlegg