date med min kjære + digitalkamera

Hei! I kveld har jeg vært på date med…. noen som klarer å gjette ut ifra bildet under her?.. Uansett… Borghild!!! Haha, vi hadde det kjempe koselig og hadde masse jentesnakk og ta igjen. Hadde på meg en liten veske, så jeg hadde ikke plass til den digre speilrefleksen. Tok i bruk et digitalkamera, og jeg syns det faktisk var digg og tenke på at bildene ikke må bli fine fordi jeg skal poste dem på bloggen   

Min hemmelige date:

Vi spiste på Venezia. De to første timene var vi helt alene, og vi seriøst døde av latter! Jeg husker egentlig ikke hvorfor. Vi begynte å tenke på om det var stengt også, haha. Vi følte oss som hjemme og skrudde på musikk, lo og ropte over hele resturangen! Fortsatt var vi alene. Det ble nesten litt sånn skrekkfilm -hørte lyder og døra gikk opp av seg selv (eller… det var en gammel mann som stakk inn hodet og gikk igjen…). 

MEN til slutt. Etter jeg sto og ringte med den bjella ved kassa i to timer… SÅ kom det noen. Da var jeg så sulten at jeg bestile en stor Bacon Cheeseburger. Spiste til og med opp hele alene, haha  

Borghild bestilte pizza!  

Er det på slike bilder man skal skrive ”YOLO”? XD XD

”Boggis, ikke ta bilder av meg mens jeg spiser!”

Kjøpte is til slutt. Men jeg fikk isen gratis mens Borghild måtte betale. Snakk om forskjellsbehandling! Men jeg er favorittkunden deres som spiser der hele tiden. Hehe. Gjett hva? Jeg fikk til og med melding av en ansatt der mens vi spiste. Han lurte på om maten var god, haha. Forige gang fikk jeg kjærlighet på pinne..

Dagens outfits! Begge kjolene er mine og er fra BikBok  

Dressjakken er fra H&M

Søte Borghild

Nuss og puss!  

19 kommentarer

Siste innlegg