pinkyparadise circle lenses

Innlegget er i samarbeid med PinkyParadise.com

Hei! Jeg fikk et par sirkellinser dumpet ned i postkassen fra PinkyParadise.com for noen dager siden. Linsene heter ”Vassen Rainbow Eyes Grayish Blue” og du kan finne de HER. Jeg kunne sittet her og skrive mange ord om disse linsene, men jeg vet dere går lei, så jeg laget heller en liten video! Jeg er kjempe fornøyd med disse linsene, men jeg glemte å si en ting i videoen! Når du tar på sirkellinser og det er første gang du bruker dem, så kan de virke litt ubehagelige i starten. Men når du har gått med dem en liten stund, så skal du så vidt merke at du har dem på.
Det kommer selvfølgelig an på om du har satt dem på riktig da  

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 780p for å se i HD

Til slutt må jeg bare gi skryt til PinkyParadise om det nye designet! Utrolig søtt design, og samtidig ryddig og oversiktelig. Kunne faktisk tenkt meg et bloggdesign likhet til dette  

Har du spørsmål, så kan du kontakte meg eller kundeservice hos PinkyParadise HER  

18 kommentarer

Siste innlegg