avslutningsfest – 10.klasse

Tenkte å svare på to spørsmål jeg har fått:
 Hvor skal du gå når du starter på videregående? og hvilken linje? 
Jeg skal gå på Vinstra videregående skole, og jeg kom inn på media som jeg hadde på første valget.

 Skal du dra på justin bieber konserten? 
Mest sannsynlig så nei. Jeg har utrolig lyst, og jeg satt klar på billetservice klokken halv 9 i dag tidlig, men jeg ble desverre kastet langt bak i køen. Slik går det når 125tusen mennesker er innpå likt og det blir overbelastet! Men om noen skal dra alene og tilfeldigvis har to billetter, så kan jeg med stor glede holde den personen med selskap! 

Jeg henger som regel en måned etter med ting jeg skulle blogget om. Jaja, det var ikke noe nytt. Her er noen bilder fra avslutningsfesten vår. Det var veldig trist, men jeg gråt ikke. Som jeg har skrevet på bloggen før -jeg har nok ikke tårekanaler. Men trist, det var det! Det blir virkelig rart å få en ny klasse. Selvom klassen min var kjent som ”englebarna” som aldri lagde bråk i klassen, så kommer jeg til å savne den! 


Borgar og Dina var programlederne!

Siri

Synne og Silje sang utrolig vakkert! 

Gratis mat… som vil si -ta på så mye du får plass til! xD xD

Fin gjeng!

Malin, HK, Martine og OK

OK er heldig med damefronten

Nuss&puss

Inga og Martine

Torgeir og Jon-Ivar

Angry birds?

Kjekke gutter!

Her får jeg vitnemålet, hehe

10A!     

Meg og Borghild og to av lærerne våre.

Hehhe, min favoritt lærer! Eller han var…

Ja, ikke vanskelig å se hva Bjørn (han til venstre) tenkte om meg og Borghild her. Han syns nok vi er ganske rare, men det har han jo visst i 3 år. Hehe, husker den gangen vi lurte han på 1.april! Se video HER. 

7 kommentarer

Siste innlegg