all girls love shoes!

For en måned siden kjøpte jeg disse søte ballerinaskoene hos DinSko. De var til og med på salg, men husker ikke helt prisen. De er iallefall behagelige å gå med, men som alle andre ballerinasko, så får du gnagsår til slutt om du har gått langt. 

Disse 13,5cm høye skoene er fra Nelly. Jeg kjøpte de for full pris, så det kostet meg 449kr om jeg husker riktig. De var til og med på halv pris for knapt en uke siden(!!). Tipper nok på at de er utsolgt desverre. De var iallefall litt for store for meg. Viss de får de inn igjen, så vil jeg anbefale å bestille en str mindre enn det du bruker. Skoene er nokså lette å gå i, og jeg har ikke noe problem de første timene, men det kommer selvfølgelig an på hvor mye jeg går. Men på slutten av dagen, så skal jeg love deg at du merker at du har gått i hæler som er 13,5cm!

Det beste til slutt, mine kjære, kjære, kjære og høytelskede Jeffrey Campbells. Disse koster nok 1695kr på Nelly om jeg husker riktig? Jeg vil heller anbefale og kjøpe de hos DNA. Da slipper du frakt + at de koster 1499kr. JC skoene er utrolig lette! Lettere enn de svarte skoene du ser på bildet over. Ikke bare lette, men de er veldig behagelige å gå i! Jeg kan gå lenge i dem uten og få vondt. Det er helt vanlige str etter min mening. Om du velger å bestille på nett, så bestiller du i den str du bruker. Mine favorittsko!   

20 kommentarer

Siste innlegg