flere bilder fra leiren

Hei! I natt har jeg igjen overnattet med Frøydis, Ylva og Aebykier. Gloria var på besøk hos oss i går, og vi hadde det kjempe gøy. Vi så en veldig bra skrekkfilm! Før jeg reiser på jobb tenkte jeg å publisere de siste bildene fra Nordfjord   

Johannes, leirens maskot!

Peace ^^

Happy Sivert

Jon og ”Rjoarsj

Glade konfirmanter!

Søte konfirmanter   


 
Ragnhild har det mykeste håret i hele verden, elsker det!   

Bading

Thumbs up Benjamin!   

Kajakk

S-løypa

Grilling. Her ser dere tre av konfirmantene jeg var leder for. Hadde en veldig grei gruppe, og de var kjempe flinke! Stolt.

Christine og Ragnhild

Meg og Christine. Veldig koselig jente!

Helt utrolig fint!

Ragnhild ville ha nytt profilbilde på facebook, hehe.

Noen bilder fra Night @ Camp. Søte Karo!

Jon

Vilde

Vilde og presidenten/ leirsjef, Hege.

Markus

Gruppen min vant i S-løypa!! 

Karoline og Ragnhild 

Leiren er selvfølgelig helt frivillig. Jeg vil bare si at jeg blir glad når jeg får brev fra neste års konfirmanter om at de får lyst til å dra på denne leiren av det man har sett på bloggen min. Åh, det var så koselig når noen skrev at de ønsker å ha meg som leder neste år! 

12 kommentarer

Siste innlegg