overaskelses avskjedsfest

I går ble jeg, Mariam, ringt av Caro som lurte på om jeg kunne ta over blogginga for henne mens hun er i Nord-fjord. Og da jeg spurte henne hva jeg skulle blogge om, sa hun at jeg skulle skrive om de siste dagane mine her i Vinstra før jeg flytter til Lillestrøm. La meg starte med å si at jeg er en helt elendig blogger, og jeg angrer litt på at jeg sa ja til å blogge for Caro… Og siden jeg ikke har verdens mest interesante liv, veit jeg virkelig ikke hva jeg skal skrive.

Men jeg kan starte med å si at i dag innså jeg, ennå en gang, hvor mye jeg kommer til å savne de retarda vennene mine. Det at de lagde en overaskelses avskjedsfest til meg var vell… ja, overaskende. For ikke å snakke om rørende. Jeg måtte tvinge meg selv til å holde tårene inne da jeg leste gjennom det svære kortet de hadde kjøpt til meg.

 

Veit virkelig ikke hvordan jeg skal få takket dem. De betyr altfor mye, og jeg kommer til å savne dem noe sykt. Å flytte fra alle kjente til det ukjente er virkelig ikke lett.

 

Har du  flyttet før?
(beklager virkelig for dårlig blogging og innlegg. som sagt, jeg er en dårlig blogger) 

11 kommentarer

Siste innlegg