jeg blir borte i en uke

Hei! I dag drar jeg til Nordfjord. Jeg skal være leder på en konfirmantleir som jeg også var i fjor. Dere kan finne kategorien ”ledere” i høyre sidemeny om dere vil lese om hva som skjer der osv. Virker ikke en uke veldig lenge uten at jeg oppdaterer bloggen for mine høyt elskede lesere? Jo, det gjør det. Derfor kommer Mariam til å oppdatere om hennes liv! Jeg tror hun har mye spennende, kanskje litt trist å dele. Hun flytter til Lillestrøm som sagt. Forlate venner. Hun har egentlig ikke lyst til å flytte. Men håper dere vil følge Mariam’s liv mens jeg er borte!  

5 kommentarer
    1. Nordfjord folkehøgksule ligger faktisk i Vereide i Gloppen ! 🙂 Nordfjord er navnet på fjorden utenfor..

    2. God tur ♥
      Spørsmål: Når du er tilbake, kan du da legge ut en video om hvordan du ordner håret? Altså, jeg liker frisyren din veldig godt, og lurte på hvordan du får det sånn… Håper du skjønner hva jeg mener! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg