vi går hver vår vei

Nå som vi er ferdig på ungdomsskolen, så er det naturlig at vi går hver vår vei. Noen finner nye venner, noen drar bort, og Mariam flytter til Lillestrøm. Jeg kommer virkelig til å savne den glade optimistiske jenta! Håper hun finner seg en snill vennegjeng i Lillestrøm. Det fortjener hun. Mariam har spredd glede i hele 3 år på ungdomsskolen, hun fortjener det beste. Jeg vil ønske henne lykke til videre, men MARIAM du får ikke lov til å glemme meg! Hehe, jeg skriver som vi aldri skal møtes igjen, men det skal vi! 

I går overnattet jeg og Borghild hos henne og hadde det såå koselig. Vi hadde masse godteri og så film. Lillesøsteren hennes feiret bursdagen sin, så det var mye godteri til oss. Mange av vennene hennes leste bloggen min, så de ville ha en klem! Det var veldig koselig. De syns det var veldig morsomt å skremme meg, klaske meg på rumpa og si random ting til meg som ”I’m sexy and I know it”. Hehe, søte   

Her er vi på Statoil og besøker venninna vår, Noor 

Syklister som sykler Trondheim-Oslo. Vi løpte etter dem…

Mariam og Borghild.

Noor ser så voksen ut når hun jobber!

Hahah, Noor har kun to grimaser. Trutmunn og geipe med tunga.

Lykkeligste dagen i mitt liv! Vi fikk en hel bærepose med GRATIS statoilboller med sjokolade!!! 

Yummi

Hahahahha, hva i alle dager er det vi holder på med? Tre bæreposer med boller hvertfall!! 

Ninja turtles!!! 

Syklister, hhhaha.

Mariam vi vil alle savne deg, håper du får det fint på Lillestrøm! Glad i deg! 

6 kommentarer

Siste innlegg