copyright

Om dere prøver å høyreklikke nå for å lagre bildene mine, så er det ikke mulig. Dette er fordi det er folk som ikke klarer å oppgi kildene sine. Nå må jeg desverre begynne å være litt mer strengere. Jeg kommer til å ha denne høyreklikk-sperren og mitt eget lille intial på gruppebilder/ bilder av andre som er tatt av meg. Viss dere velger å ta i bruk print scr og fjerne intialet, så har jeg rett til å anmelde den personen. MEN jeg skal selvfølgelig ikke bare være en sur kjerring. Sender dere meg mail og spørr pent om å få låne bildene, så får dere helt sikkert det. Mailen min er [email protected]

Vil du også at folk skal slutte å ”stjele” bildene dine, så skal jeg med en glede gi dere koden. Jeg vet hvor irriterende dette kan være, hehe.

1. Gå inn på Design – Rediger – Maler
2. Kopier koden under og lim den inn helt nederst i oppsettet. (PS! Husk å gjør dette på forsiden, innlegg, kategori og arkiv)

<script language=JavaScript>
<!–
//Disable right mouse click Script
//By Maximus ([email protected]) w/ mods by DynamicDrive
//For full source code, visit http://www.dynamicdrive.com
var message=”Kopiering er fy-fy”;
///////////////////////////////////
function clickIE4(){
if (event.button==2){
alert(message);
return false;
}
}
function clickNS4(e){
if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){
if (e.which==2||e.which==3){
alert(message);
return false;
}
}
}
if (document.layers){
document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);
document.onmousedown=clickNS4;
}
else if (document.all&&!document.getElementById){
document.onmousedown=clickIE4;
}
document.oncontextmenu=new Function(“alert(message);return false”)
// –> 
</script>

Kilde (24.06.12)

20 kommentarer

Siste innlegg