oskarsborg festning

Her kommer et dusinvis av bilder fra Oskarsborg festning. Først vil jeg bare si at jeg setter pris på dere som låner bildene mine oppgir kildene deres. Ellers må jeg begynne og ha høyreklikk-sperre og et initial i hjørnet. Det var virkelig fint på øya, og mye fint å se/ ta bilder av. Oskarsborg festning ligger i Drøbaksundet like nord for Drøbak. Møtte også noen fnisete lesere der, hehe, søte. Litt sånn random fact: fortet på Oskarsborg festning er over 350 år gammelt! 

Her venter vi på fergen. 

Martine, Inga Sofie, Thea og smilefjes Ingrid  

Inga Sofie

Hilde og Noor

Fra venstre: Silje, Martine, Inga, meg, Mariam, Ingrid, Ragnhild og Thea  

Malin, meg, Inga og Martine

Jon-Ivar var fotografen vår. Så han bare måtte ta bilde av et fly, haha.

Jon-Ivar  

Vennene mine er vel normale?

Girls just wanna have fun!  

Meg og Borghild

Skoleantrekket mitt er fra BikBok

Malin vil tydligvis bli med på bildet!

Han her er heldig som får 4 ladies ved siden av seg  

Bare informerer om dere skal kjøpe mat på Oskarsborg festning så er det svindyrt!

Her er vi på tur tilbake. Bybesøk og shopping til Fredrikstad var neste på listen  

7 kommentarer

Siste innlegg