new outfit

Hey! Da er jeg hjemme fra en AWESOME klassetur! Vi har gjort nokså mye, så det betyr masse bilder, som betyr mye blogging. Jeg har også shoppet en del. Klarte å svi av 3000-5000kr. Nå gleder jeg meg til å blogge. De siste 48 timene har vi gått rundt og sagt YOLO, YOLO av en eller annen grunn…. Haha, dette var jo siste skoleturen vår sammen. Da måtte jeg være litt badass å bryte noen regler. Synd jeg ble nedsatt i atferd, men er det ikke da man sier -YOLO? XDXD

Jeg har filmet nesten hele turen vår, så nå skal jeg redigere den. Blir den bra, så skal jeg vurdere å vise den på avslutningsfesten i morgen. Tenkt at i morgen er jeg ferdig på ungdomsskolen! YESS. Her er dagens antrekk. Alt er nytt, hihi. 

Topp: Vero Moda  –  shorts: Gina T  –  sko: Jeffrey Campbell 

Var i Oslo i dag forresten, hehe.

Juvelene mine 

30 kommentarer

Siste innlegg