galla

Nå kan jeg egentlig si jeg er FERDIG på ungdomsskolen. Mangler bare skoletur og avslutning!!! WUHHU    

Jeg bestemte meg for og ikke dra til Lillestrøm av ren fornuft i dag. Spare penger, også har jeg egentlig ikke lov til å stikke fra skolen. Dagen startet iallefall med en telefonsamtale fra Borghild. Jeg så på klokka og den var 06 (i mine øyner). Hun bare -Caro, hvor er du?! Klokken var jo ni(!!). Haha, gjett hvem som spratt opp av senga, dro på seg kjolen, og deretter ringte moren sin for skyss. Hahha.

Vi hadde besøk av det kommende 8.klassetrinnet i dag. Jeg husker når vi var på besøk for første gang på ungdomsskolen. Jeg syns at 10. klassingene var så strore og skumle. Hehhe, vi biter ikke! Jeg tok forresten med kamera på skolen i dag. Det ble en del bilder som jeg skal dele med dere. Skal redigere dem nå, så publiserer jeg de senere i kveld. I mens, her har dere et par blogg-selvdigger-bilder: 

11 kommentarer

Siste innlegg