dra til lillestrøm i morgen -skal, skal ikke?

Eksamen ferdig, så nå vil jeg ikke snakke mer om det. 
Jeg vurderer og ta turen til Lillestrøm i morgen! Marion Ravn er jo der! Forbildet mitt, hun er jo bare sååååå KUL. Har møtte henne tre ganger før. Flere måneder siden jo, lenge. Husker jeg ble helt starstruck da hun skrev om meg på bloggen sin (den gamle), og da hun husket hvem jeg var! Men jeg sier alltid til meg selv -keep it cool. Om jeg møter en kjendis løper jeg jo ikke bort til h*n. Prøver å være mest mulig normal. Hahha.  

Usikker på om jeg skal dra eller ikke. Skal på klassetur på mandag (til Sarpsborg!!), så det hadde vært litt kjekt og ha penger å shoppe for. MEN jeg vil se Marion synge også, haha. Skal, skal ikke?

Desember 2011

Oktober 2011

Marion Ravn til Byfesten!

Lørenskog-jenta Marion Ravn har takket JA til å opptre på Byfesten.
Hør henne på Torvet fredag 15. juni kl. 19.30!

Lørenskog-jenta Marion Ravn har til tross sin unge alder vært plateartist i over 17 år. Det hele startet med duoen Marit & Marion, sammen med Marit Larsen. Bare 10 år gamle ga de ut barneplaten ?? synger kjente barnesanger? på EMI og ble nominert til Spellemannprisen.
14 år gamle signerte Marion og Marit, under navnet M2M med Atlantic Records og hadde stor suksess i USA, Asia, Sør-Amerika og Skandinavia og 2 album utgivelser med et platesalg på over 2 millioner eksemplarer.
I 2005 slapp Marion sitt første soloalbum på Atlantic Records i USA med stor suksess i bl.a Japan hvor sangen ?Break You? lå #1 i flere uker.
Sommeren 2006 kom Meat Loaf ut med singelen ?It´s All Coming Back To Me Now? hvor Marion var duettpartner. Hun turnerte med både Meat Loaf og Pink verden rundt i 2007.
Høsten 2010 var Marion dommer i ?X Factor? og deretter var hun dommer i Idol på TV2 sammen med Bertine Zetlitz, Gunnar Greve og Hans Erik Dyvik Husby. Marion er for tiden i studio hvor hun skriver låter til sitt andre soloalbum, som kom ut denne våren. Albumet produserers av Even Ormestad og Thom Hell (Jonas Alaska, Thom Hell m.fl) og første smakebit ?Colors Turn To Grey? slippes for salg 9. mars 2012.

Kilde: http://www.byfest.no/nyheter/hooster-2012/

7 kommentarer

Siste innlegg