pictures from yesterday

I går ble jeg vekket veldig tidlig av mamma. Klokken 08 på en lørdag skulle ikke vært lov, jeg som nesten nettopp hadde kommet hjem og lagt meg. Jeg ble til slutt med til Lillehammer siden familien min driver en cowboy-landsby som dere kanskje vet. De skulle ha åpen dag i Tombstone City som den lille landsbyen heter. Det var aktiviteter der som ridning, pil og bue, skyting, lassokasting og slike greier som har med cowboyer å gjøre. Syns det var morsomt å kle meg ut jeg, haha!   

Her fant vi kostymer:

De to tantene mine til høyre og venninner av dem til venstre.

Pang ^^

Pil og bue! Jeg vant over alle! Haha… ehm..klarte ikke en gang å treffe den greia man skyer på!

Aebykier og meg

Filippinsk og thai -mat  var på menyen 

Dette er Magnus. Han minnet meg utrolig mye om en annen Magnus jeg kjenner. Den andre Magnus jeg kjenner kaller jeg for Maggie. Så jeg kalte han her for ”Maggie den andre”. Haha.

Håkon skyter bil og bue.

Onkel M til venstre og en kamerat av han til høyre. De mobbet meg fordi jeg har blitt Belieber! 

Har ikke Rosita (søskenbarnet mitt) verdens søteste dverghamster? Hun var skikkelig søt i dag. Hun kom med frokost og desert til meg på senga i dag tidlig. Hun er verdens søteste 5-åring. Vanligvis liker jeg ikke barn (pga skriking osv..), men henne liker jeg! 

Følte meg skikkelig Cowboy. Til dere som ville seg meg uten vipper og linser kan se det nå! ;)

20 kommentarer

Siste innlegg