ny hårfarge – light brown

Hei! I går farget søte Malin håret mitt. Forresten likte dere gjesteinnlegget hennes i forige innlegg? Haha. Resultatet ble….. helt ærlig.. ikke som forventet. Jeg vet ikke hva jeg skal svare, haha. Jeg ble ikke misfornøyd, men det er nok bare litt uvandt. Det ser kanskje ut som jeg har noen blonde striper? Når jeg farget håret mitt så trodde jeg bare trengte to bokser, men tydligvis ikke (!!). Jeg trenger TRE. Butikken var jo stengt i går, så jeg og Malin fikk panikk. Derfor måtte vi prøve å bare ”gni” det inn i hele håret. Det ble ikke såå ille, så jeg sier meg fornøyd for denne gang 

Det er Malin som har bleket håret mitt (nesten) alle gangene og farget det, såå tusen takk snuppa! Dere finner bloggen hennes HER. Har tatt maange bilder av meg og håret, haha, alt for bloggen! 

Nå skal jeg ut å trene med Borghild! Merk dere den setningen, ikke ofte dere får lese her inne. Hva syns dere? 

35 kommentarer

Siste innlegg