fun facts by malin

Hei! Nå er det Malin som blogger. Caro befinner seg nå i ett annet rom og derfor tenkte jeg å være søt og snill å skrive ett innlegg på bloggen. Det er vel ikke noe som interisserer dere mere enn å høre inside information fra hennes venner om hvordan jenta virkelig er. Har jeg rett? Så klart jeg har!

Så klart må jeg også poste et bilde av meg selv. Ble solbrent her om dagen :(

Når vi er på fest er det vel jeg og Caro som drar det lengst, og kan vel si vi er de villeste av alle? Ikke noen uskyldig jente her nei. Malin liker dette!

Hun greier ikke å spare penger! Vi skal på klassetur om en drøy måned, og vi er blitt enige om å ikke bruke penger unødvendig, og jeg tror hun snart har brukt 2-3 tusen på håret sitt, og i tilegg har hun kjøpt seg nye sko på nelly. 

I slutten av 8 klasse, da hun begynte å tupere håret sitt sånn stort likte hun ikke at folk klemte henne. Hun syntes det var ekkelt, og man måtte jo for guds skyld ikke ødelegge håret hennes. 

Noe som er typisk Caro er å ta bilder med Iphonen min, når hun er på fest. Utrolig morsomt å se gjennom galleriet mitt dagen etterpå som er som regel fylt med bilder av henne, og andre. Flink til å porste på facebook er hun òg!  

Kjenner faktisk ikke noen som er like glemsk som det hun er. Hun glemmer jo alt! 

Hun liker ikke skolen i det hele tatt! Så vi snakker derfor om en del skulking, og karakterene hennes, de tror jeg ikke at jeg skal nevne. Verste er at hun er dritt smart, og om hun hadde orket hadde hun nok greid å fått ett høyt snitt. 

Hun er veldig spontan! Plutselig finner hun ut at det er noe hun vil gjøre, også gjennomfører hun det. man kan vel godt si at hårklippen hun hadde på seg selv er ett godt eksempel. 

Vi er nok to om det, men kan vel ikke si hun er den mest spreke personen jeg kjenner. I bunn og grunn nokså lat. Tror hun har 2 i gym, men ligger nok mye i at hun skjeldent har gym når hun ikke møter opp eller glemmer. 

I hverdagen blir det faktisk snakket veldig mye om blogg og blogger generelt.

5 kommentarer

Siste innlegg