the lying game og the client list

Starten av denne måneden begynte jeg å følge med på den nye serien The Lying Game. Den er sikkert ikke så ny i USA, men vi henger etter her i Norge. Jeg så et par episoder på TV og ble helt hekta, så jeg måtte se hele sesongen på nett. Tok meg to dager å se hele sesongen. Det skjer noe hele tiden, og serien er full av overraskelser. Det du ikke tror kommer til å skje, det skjer! Det var så spennende at jeg ikke hadde tid til å trykke på pause og finne meg en matbit. Haha! Jeg  har kjempe lyst til å fortelle dere alt som skjer, men det skal jeg ikke. Jeg kan ikke vente med sesong 2! Herregud, jeg hater når en serie slutter også er handlingen liksom ikke ”ferdig”. Jeg måtte google når sesong 2 kom ut, og det var rykter om at sesong 2 blir spilt inn nå i mai, men kommer på tv i USA i august. Tipper på at den ikke kommer på norsk tv før neste år, haha! Da må jeg følge med på nett! Elsker virkelig denne serien! 

Jeg måå se hele sesongen på nytt når jeg er ferdig med serien jeg følger med på nå! 

De har så masse fine klær i denne serien, sikler etter hver episode! 

Alice Greczyn har rollen som Mads Rybak i serien. Dere kjenner henne kanskje igjen fra filmen Sex Drive der hun har rollen som ”bondejenta” eller hva jeg skal kalle det. Isåfall digger jeg stilen, håret, sminken og skoene i serien! Ikke minst har hun veldig slank kropp. Noen vil kanskje kalle hun ”pinne”, men jeg syns faktisk det er fint. Måtte selvfølgelig google henne (typisk meg), og da fant jeg ut at hun hadde (har??) anoreksia.. 

En annen serie jeg nylig har begynt å følge med på er The Client List. Det er den nyeste serien Jennifer Love Hewitt er med i. Forbildet mitt, hehe. Serien er så ny at alle episodene har ikke kommet ut enda. Jeg har ikke sett så mye av denne serien, så kan ikke si så mye, men det jeg kan si -er at Jennifer L.H er skikkelig babe i denne serien. Haha!  

Om dere lurer så ser serier på DENNE siden.

15 kommentarer

Siste innlegg