random spørsmål

Hei! Har nettopp sett 12 episoder av The Lying Game, så nå må jeg spare resten til i morgen. Ååh, det er så spennende! Tenkte jeg skulle besvare noen random spørsmål jeg fant, hahah. Ble nesten bare ja, ja og ja. Haha.   

SISTE..
Siste du drakk – Vann
Siste telefonsamtale – Malin
Siste mottatte sms – Dama på Sinclair
Når gråt du sist? Gråter ikke. Har ikke noe som heter tårekanaler 🙂
Er du forelska nå? – Nei, trives best med singellivet. Vil ikke ha kjæreste på en laaaang, laaang stund. 

HAR DU NOEN GANG..
Angret på at du har kysset noen? – Ja
Vært glad? – Ja!
Vært deprimert – Ja
Vært dritings? – Ja

DETTE ÅRET..
Har du fått nye venner i år? – Ja 
Ledd til du har begynt å gråte? Ja
Møtt noen som har forandret deg? – Tjaa
Kysset noen fra din Top Friends liste? – Ja..

SANNHET..
Hvor mange barn vil du ha? Ingen!! Liker ikke barn. Måtte til og med gå tidlig hjem fra Venezia 17.mai fordi jeg ikke tåler lyden av barn som skriker HELE tiden. Åhh.. 
Har du kjæledyr? – Ja 
Vil du forandre navnet ditt ? – Ja. Jeg vil hete Melinda
Hvordan feiret du din siste bursdag? På Venezia sammen med de beste jentene (+ Ole A)

Arkivbilde, 11.11.11

Når våknet du i dag? – Rundt 15:00. Jeg sov i 16 timer, hahha.
Har du pratet med en person som heter Tom? – Ja, i går.
Høyde – Målte meg selv her om dagen. Jeg er 167,5
Er du betatt av noen? – Nei

FØRSTE..
Første piercing – Øret 
Første sport du var med på? Fotball eller håndball. Husker ikke hva jeg startet på først.

Arkivbilde, 07.05.2010

Første konsert – High School Musical (On Ice), hahah.
Første forelskelse – Husker da jeg var på et krisesenter (barnehage-tiden), også kom det en gutt og kysset meg. Ellers måtte det være i 1.klasse da jeg løpte etter guttene og prøvde å kysse dem? XD

FRAMTIDEN DIN..
Lyst på barn? – NEI! 
Karrieren du vil ha? – Har kjempe lyst til å bli flyvertinne! 

HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?
Lepper eller øyne – Øynene♥
Høyere eller lavere – Høyere
Romantisk eller spontan – Romantisk, men litt spontan.
Fin mage eller fine armer – Mage
Tattovering eller piercing – Tattovering som ikke er synlig er greit, men helst ingen piercinger. Har aldri vært noen fan av det.
Bråkmaker eller tilbakeholden – Badasss

HAR DU NOEN GANG..
Kysset en fremmed – Ja
Drukket sterk alkohol – Ja
Mista brillene/linsene – Ja, linsene
Takket nei til en invitasjon til date – og… Ja XD

19 kommentarer

Siste innlegg