leserbilder

Hei. I dag er det da 16.mai, og jeg aner ikke hvor jeg skal. Har blitt invitert både hit og dit, men vi får se. Jeg vil iallefall dele noen leserbilder med dere som jeg har fått tilsendt på mail, og som ligger ute på en russisk fan page om meg. Jeg vil også takke dere for at dere bruker tid på å lage slike bilder til meg. Det er veldig snilt, og ikke minst koselig gjort av dere. Dere er så krative, og det setter jeg pris på 

Laget av: rainbowcakes.blogg.no

Har desverre mistet helt oversikten om hvem som har laget desse.

Om du vil sende meg noe, så er det bare å sende til [email protected]

9 kommentarer
    1. Hei Carolyn. Du har en kul blogg ^^
      Men hvor redigerer du bildene som er på din “header”, kunne du laget et innlegg om det? x3
      Eller de bildene leserne dine lager for deg, hvor lager man disse?
      Kunne vært koselig om du lager et innlegg om akkurat det cx
      Hilsen Hira :’3

    2. Er det så stor forskjell på linser og sirkellinser? Jeg ser egentlig ikke forskjell…. Kan du legge ut et nærbilde hvor du har vanlige linser, og ett der du har sirkellinsen?
      Klem

    3. Du kledde rett pannelugg sykt godt! Så utrolig skjønt. ^^ (jeg er en gasnke ny leser så har ikke sett det før, har bare lest bloggen din et par mnd)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg