hans majestets kongelige garde

Hei! Fredag forige uke ville Ole Anton komme til meg. Jeg kunne ikke si nei fordi da hadde jeg vært frekk, men, men. Tulla! Elsker å være med vennene mine, men hater å ha dem inni huset mitt. Hvorfor? Fordi jeg hater huset mitt, haha. Derfor dro vi og så på Hans Majestets Kongelige Garde! Av alle plasser, så var de i Kvam. Jeg så min buss-buddy der, Hans K, men han hadde ikke tid til å si hei til meg en gang fordi han var så fascinert av at garden var i Kvam. Jeg og Ole A hadde det iallefall gøy! ^^

Fascinert av treet skjønner du 

Nesten alle vennene mine liker å overdrive posene sine, hahah, søte de er 

Både jeg, Ole Anton og Malin er enige om at den nye barnehagen vår IKKE passer inn i den lille bygda vår. Den hadde vært kul om den var i Oslo, men her i Kvam? Alt her er så grått og kjedelig, og plutselig popper det opp knall rød barnehage. Stor kontrast x)

Siden det er så sjeldent noe ”stort” besøker Kvam, så har alle heist flagget. Haha, sånn to-tre timer før vi så garden, så hadde jeg og Ole A ingen anelse om hvorfor alle flaggene var oppe. Enten så hadde veldig mange bursdag, eller så var 17.mai tidlig ute, ELLER så var det en helligdag. Haha.

Legg merke til at jeg har på meg lue. Sier ikke mer. Joda, skal skrive om min hårkrise som jeg hadde på fredag senere 🙁

Hans Majestets Kongelige Garde, starstruck.

Druene og eplet er mitt, og alt det andre usunne er Ole A sitt. Haha.

10 kommentarer

Siste innlegg