lillehammer med malin

Hey! Som jeg skrev i går var jeg og Malin på Lillehammer. Vi brukte alt for mye penger på mat og søtsaker. Vi som snakker om å begynne å trene både for kroppens indre og ytre. Vi kjøpte egentlig ingenting om vi ser bort ifra mat, haha. Vi to skal på skikkelig shoppingtur om noen måneder i Fredrikstad, så da er det bare å spare opp. Vi kjøpte ingenting som sagt, men prøve klær og drømme om de kunne vi gjøre! 

Posing i prøverommet!

Dere vet sikkert at dette er typisk Malin-pose om dere leser bloggen hennes. (Den finner du HER)

Pusspuss

Vi spiste nachos på dyr cafê 

Forventer folk at vi skal spise nachos med kniv og gaffel siden de stirra såå på hvordan vi spiste? Haha, neesj 

Yummi!

Her ble det mange ikke-så-fine-bilder. Jajaa 

McFlurry 

Enda mer prøverombilder. Jeg vil ha den shortsen (fra Gina Tricot).

Jeg vil også ha denne!

Pose it! (Sjekk foten til Malin i speilet, haha)

Jeg så et spøkelse..

Litt for kort Provoserende tullebilde!!

Etter vi var på Strandtorget og brukt pengene våre på mat, så dro vi til tanta og onkelen min. De har fått diger 3D-tv!

Waka Waka i 3D. Shakira poppet ut av skjermen. Vi kunne nesten ta på henne, haha x)

Malin leker sjørøver med mine to små søskenbarn, Kristoffer og Alexander.

7 kommentarer

Siste innlegg