helgen min

Hei! Jeg syns det begynner å bli en stund siden jeg har skrevet om hverdagen min. Pleier egentlig ikke å gjøre det, men nå skal dere få et innlegg om det.

Fredag: Borghild kom til meg på kvelden, så pyntet vi oss sammen. Når vi var ferdige stakk jeg, Malin og Borghild på fest til Sivert. Kan kanskje kalle det bursdagsfest siden han nettopp har hatt bursdag. Gratulerer med overstått Sivert, igjen, hehe. Jeg var egentlig ikke i party-humør siden jeg var så trøtt og sliten, kanskje fordi jeg bare hadde sovet tre timer. Vi kom også 4-5 timer etter festen hadde startet, så noen begynte å bli litt slitne. Men det var koselig selvfølgelig. 

Lørdag: Tidlig på morgen (13:00) kom søskenbarnet mitt stormende inn døren og vekket meg. Jeg var så sliten, haha, men hun skulle absolutt plage meg (neida). Vi spiste toast og sjokoladepudding mens vi koset oss med filmen Hot Chick. På kvelden var jeg på filmkveld/ jentekveld med Malin, Inga Sofie, Annbjørg, Martine, Frida, Hilde, Kristine, Borghild og Gunhild. Vi hadde masse godt og koset oss med filmer og snakking. Vi så Black Swan, Kung Fu Panda 2 og Catwoman. Det var så koselig. Jeg er så glad i vennene mine, jeg er så heldig!    

Black Swan var så bra! Hahah, tror jeg henger etter siden jeg aldri har sett filmen før..
 

Søndag: I dag skal jeg til Danmark! Skal dit med familien, så det blir koselig. Gleder meg masse. Jeg har også en egen kategori i høyre sidemeny om dere vil lese om forige gang jeg var der. Jeg skal forresten på danskebåten. Jeg skal faktisk stå opp om tre timer og dra inn til Oslo. 

Arkivbilde, februar 2011.

VI BLOGGES på onsdag når jeg har kommet hjem fra Danmark! ^^

13 kommentarer

Siste innlegg