grilling på eidesand + film

Hei! I dag har jeg vært på Eidesand med Kristine, Torgeir, HK, OK, Elias og Frida. Vi har grillet, snakket og koset oss masse!   

Privatsjåføren min som tar dyr betalting for å kjøre meg. 

HK på sitt normale 

Se så kul isen er. Det var skikkelig gøy og tråkke på den. Hahha .

Kristine

Her kaster vi steiner i vannet!

HK og Torgeir

Meg og Torgeir. Her holder jeg på å fryse ihjel. Herregud, så kaldt det var. Men som dere vet -det fins ikke dårlig vær, bare dårlig klær!

Griller pølser!  

Happy Torgeir!

Happy Kristine!

Kristine og OK

HK sin brødskive er ikke brent i det hele tatt.

Etter vi hadde grillet, så stakk vi alle til Frida. Da kom Siri, kjæresten hennes, Inga og Nora dit, så koset vi oss med masse godteri og film. Vi så filmen ”Red Eye”. Har ikke sett den filmen siden jeg gikk på barneskolen, så det vekket opp gode minner!  

10 kommentarer

Siste innlegg