helgen på bjorli

Hei! Nå har jeg kommet hjem fra en SUPER HELG på Bjorli. Buhhu, tiden går så fort. Det føles ut som om jeg bare var der en dag. Jeg har gjort så mye gøy. Jeg kan egentlig ikke si at noe var spesielt kjedelig siden jeg var med så mange crazy gode folk! Bildene mine er ikke spesielt interessante, så kanskje jeg stjeler noen bilder jeg finner på fb senere.  

Slik så litt av rommet vårt ut. Skal love det ikke så slik ut etter et par timer, da var det bomba! 

Mhea, Jørund, Olav, Frøydis og Malin er fascinert over moskusen

Daniel

Søte Mhea ^^

Her ser dere ”sofagjengen’”.

Litt slitne?

Dere var sikkert redd for monsteret under sengen når dere var små? Vel, jeg skulle legge meg og plutselig ser jeg to føtter som stikker ut! Hvem kan det være….. 

….. ingen andre enn Jørund!!!!

Hei Borghild, fint å se at du har tatt så mange bilder av folk som sover  

Olav

Har ingen hørt om det? Fashion 2012 er at du skal bruke skibriller når du sover 

Frøydis

Vi ble alle enige om at det var skummelt og ha desse hengende i lobbyen..

Tidligere i dag ble vi liiiitt forsinket til frokost, så når vi kom frem til der vi pleier å spise, så var det stengt.

Jeg vil heller kaller det Bjorli mathus. 

Vi hadde lederkurs, fortellerkurs og evaluering til slutt. Fortellerkurset var det  morsomste, jeg og Frøydis er kreative! Haha.

Jørund må være en av de rareste personene jeg har møtt. Positivt, haha. Dere husker han kanskje fra DETTE innlegget? Jeg liker at han plutselig ser slik på meg ut av det blå:

… og etterpå slik:

Sivert, han har rettet håret sitt forresten. Ble det ikke awesome? ^^

Etter evalueringen fikk vi da frokost siden jeg, Frøydis og Sivert ville sove litt lengre enn de andre.

Jørund og meg!

Moren til Frøydis, Ninni.

Vi har også stått på ski! Det var gøy, men kaldt til tider.

Nydelig utsikt.

 
Vi bodde på Bjorligard Hotell.

Jørund på sitt normale som vanlig 😀

Buhhu, her er vi ferdig pakket og er klare til å dra hjem 🙁

Chill. Hahha, jeg og Sivert hadde snøballkrig. Vi sier at jeg vant, *kremtkremt*.

Sette oss på gulvet i toget og spiste pizza på vei hjem.
Nå gleder vi oss alle til Nordfjord i sommer!

10 kommentarer

Siste innlegg