skogstur med fint bål

Hei! Dagen startet med at jeg var med Anh på skolen. Tony var også på besøk. Heldigvis hadde hun en kort dag på fire timer. Møtte noen hyggelige venner av Anh som Mona, Jasmin, Thomas og Natalie. Det var de som snakket mest med meg, og de var så søte alle sammen. Blir så glad når folk tar imot meg med et smil og varmt blikk ^^

Hafslund ungdomsskole.

Etter skoledagen spurte pappa om vi ville bli med til skogen og grille pølser! 

Burde egentlig ressonert meg frem til dette – byfolk+skog+bål = ……ehhe..?

Pappa tok med masse aviser, doruller, litt ved og tømte på masse tennvæske! HAHHA, det værste bålet ever! Jeg og Anh holdt på å le oss ihjel. Skulle latt proffene trå til vettu. Jeg er jo fra landet! Hahha x)

Aviser på toppen av bålet? Pappa, pappa, slik går den når man har bodd i byen for lenge. Hehhe.

Happy Anh ^^

Forresten så har hun ønsket seg denne genseren sykt lenge, så jeg var snill og kjøpte den til henne ^^

Finn grillplass? Rett ved siden av grøfta i skyggen av et skilt :))

” Oh, oh, oh, it’s magiiiic! ”

Etter masse tennvæske har vi flamme et par min…

Vi avsluttet dagen med å stå på skøyter! Herregud vi har gått kjempe lagt vi gikk til hele to stadioner..

Fascinerende… jeg står på veggen 🙂

13 kommentarer

Siste innlegg