mitt andre hjem

Hei! Nå er jeg i Sarpsborg. Akkurat nå er jeg godt plantet i den digre senga til Anh. Pappa bor i Særp, men når jeg først er her bor jeg egentlig hos Anh. Hihi, hos henne føler jeg meg som hjemme. Kaller det mitt andre hjem  

Jeg ble skikkelig glad for å se Anh i dag. Hoppet av glede! Har ikke sett henne siden før jeg reiste til Filippinene. Vi har vært litt her og der. I morgen skal hun til og med tvinge meg til å bli med på skolen hennes. Jeg har ferie, og jeg skal på skole i morgen. Pffffss..

Vi har blant annet vært i ….Sweeeeeden i dag! Har shoppet ^^

Anh på McDonalds. Skikkelig gammeldags jentesnakk i Storbyen ^^

Ikke et eneste snøfnugg å se i Særp. Skikkelig uvant for meg siden jeg ..ehh.ehhe kommer fra Kvam.

Anh tok solarium for første gang. Fikk det syke skillet. Skulle lagt ut bilde, men da får jeg kommentarer som ”åååh så drøyt bilde”, ”skjerp deg!”, ”dårlig forbilde” osv. Det gidder jeg ikke 😉

Veldig skeptisk siden hun har sett så mange filmer..


Vi var også på Svinesund og kjøpte godis.

Her er vi på Norby i Sverige.

Godtebutikken.

Typisk bloggere og ta bilder i prøverommet.

Sto en halvtime i kø for å kjøpe Lyxshake.



Lyxshake.

Grrr



16 kommentarer

Siste innlegg