all about steve

Hei! Nå har jeg nettopp vært hos søskenbarnet mitt Aebykier. Vi har koset oss med sjokolade og jordbær + film. Yummi, det gjør en torsdag mye bedre! 

Mitt transportmiddel om dere skulle lure. Er det en bil, mobel eller skuter? -Nei, det er en spark!! Lenge leve bygda..

Digget t-skjorten. Må stjele den en gang fra skapet hennes 😀

Nta, søte. Sjøna ^^



Jordbær. Ikke så veldig gode om vinteren..





Hadde egentlig tenkt og spise all jordbæra og sjokoladen for meg selv. Forever alone maraton med Ghost Whisperer. Men med en gang Aebykier fant ut at jeg hadde sjokolade ga hun meg ”blikket”. Da hadde jeg ikke noe valg! 😮

Vi så filmen All About Steve. SÅ BRA! Filmen var såå Aebykier og Caro humor. Sandra Bullock er en av mine favorittskuespillere . (Filmen er bedre enn traileren)

Nå skal jeg lakke neglene mine røde. Skal være heelt rød i morgen fordi vi har fargedag! Vi blogges ^^

12 kommentarer

Siste innlegg