asian food

Wuhhu, nå blir det litt godt å fylle magen med. Irriterende at jeg bor så langt ute på landet at det er over en time til jeg kommer meg til innvandrerbutikken. Det betyr at jeg må hamstre godiser når jeg først er der. Etter og ha bodd i Norge litt over 15 år så er jeg smålei av Norsk mat. Derfor ble det noen kilo på meg i Filippinene, hahha ^^ 

Når jeg gikk på barneskolen så pleide jeg hvert år og innvitere hele klassen min på bursdagsparty. Da laget mamma slike nudler. Noen ville gifte seg med mamma fordi hun laget så god mat ^^

Glemte å kjøpe Milo i Filippinene og ta med til Norge, men når jeg så Milo i Norge måtte jeg hamstre litt.

Ellers er jeg fortsatt crazy fan av <3Marion Ravn<3. På bloggen sin har hun skrevet litt om hudproduktene hun bruker, så jeg måtte kjøpe det hun anbefalte selv. Hiihi, fan #1. Flaskene er bittesmå og kostet 299kr for hele settet. Sterk pris. Om jeg blir fornøyd med resultatet etter et par uker, så kan jeg skrive om min mening om dere vil det? 🙂 

27 kommentarer

Siste innlegg