striper i håret

Først vil jeg bare si tusen takk for alle kommentarer på forige innlegg. Det hjelper, litt. Det var noen triste historier å lese i kommentarfeltet, må si jeg felte en tåre. Jeg savner Tass mye, men det har blitt bedre med dagene, men Tass blir aldri glemt. Han var den beste. 
———————-

I dag har rare Ole Anton blitt med meg hjem fra skolen. Neida, han er min venn. Vi har spist. Masse. Haha, når jeg tenker over det, så spiser vi alltid noe når han er på besøk hos meg. Jeg kom til å tenke på bloggen, og tvingte han til å ta bilder av meg, mohaha 😀

Lørdag var jeg hos frisøren og fikk et par striper i håret mitt. Jeg tynnet håret og klipte 1mm av det. Jeg klipper meg forresten hos Hårek Frisør i Kvam. Det er kun en frisørdame i hele verden som får lov til å røre håret mitt. Jeg kjenner henne godt og hun vet hva jeg vil ha. Jeg overlater egentlig det meste til hun. Hun har også vært frisøren min i over 10 år!! For striping og klipp betalte jeg kun 400 kr. Billig! 

Jeg kom til å tenke på et par morsomme frisørhistorier jeg har hatt tidligere. Når jeg var i Filippinene for mange år siden var det en frisør som var skikkelig homo (jeg har ingenting imot de) som klipte meg. La meg bare si at det ble stygt motsatt av det jeg ville ha. Jeg stod og kjeftet han rett opp i trynet (på norsk) og var forbanna, slengte også igjen døra når jeg gikk. Hahha, fikk litt dårlig samvittighet i ettertid. En annen gang skulle jeg pynte meg litt. Skulle krølle panneluggen min, men… krølltangen satt bom fast. Heldigvis reddet den snille frisørdamen meg, selvom det var sent på kvelden. Skal love dere jeg gikk med pannebånd i et par måneder. 

Var på Lillehammer lørdag for å kjøpe en valentinsgave til Enzo som jeg skal sende til Filippinene. Kjøpte også noen sko fra Økonomi Sko. Skal være flink blogger å legge ut innkjøp senere. I morgen, kanskje. Møtte også søte lesere ^^



Hvem er det som har plasert en random barnestol rett utenfor huset mitt?!


Selvfølgelig sparer jeg det beste til slutt.. bilder av… ingen andre enn.. meg! Tulla, hehhe håper gamle lesere skjønner seg på humoren min ^^ 


Frøken: Mustasche

Måtte google ”mustache” for å sjekke om jeg skrev riktig. Sjekk hvilket bilde som kom opp x))

Er så bloggete i dag, så jeg kan legge ut dagens antrekk. Topp og cardigan fra Gina T

Kåpe: H&M

35 kommentarer

Siste innlegg