kvelden

Hei! I kveld har det vært en kjempe gøyal kveld. Har kost meg masse, danset og møtt nye folk. Møtte til og med noen som leser bloggen min. Utrolig gøy og se folk i så godt humør med et STORT smil. Noen av mine ”leder-kollegaer” fikk jeg møtt også. Ble kjempe glad for å se Sivert og Sigrid igjen, de er så snille og trivelige! Fikk også møtt kjæresten til Malin som jeg visst nok har møtt for mange år siden. Gøy det var å møte han! 🙂 
 

Først kom Malin og Øystein til meg.

Så stakk vi til Stig. Pene vi er med demonøyner!

Hadde ikke med kamera, så jeg har tatt bilder som jeg har blitt tagget i på facebook.

Møtte en kjendis (!!!!!). Starstruck. Har ikke fulgt bloggen hans, men han har tidligere hatt en ”suksess” med bloggen sin.

34 kommentarer
    1. hvor har du kjøpt den kjolen hen? har sett noen som har hatt den, men lurer på hvor den er kjøpt hen! 🙂 så ut som en koselig kveld!

    2. Du vet at bildet over du la ut hadde både du og Malin øl i hånda? Leser ikke læreren din bloggen din?

    3. Har du begynt å drikke? Viste ikke at du var sånn… Skikkelig forbilde?! Håper at du vet at mange unger leser bloggen din og ser opp til deg!!

    4. Du bør virkelig tenke over det å legge ut drikkebilder på bloggen din. Du som har en slik kjent blogg bør tenke over at du har unge lesere som ser opp til deg… Ville du at dine barn skulle sett sitt forbilde drikke? Jeg mener ingenting frekt med dette. Jeg mener bare at du bør tenke nøye over hva du poster, jeg er sikker på at du vet at du har mange lesere, deriblandt yngre. Dessuten er du alt for ung til å drikke, i følge loven! Hva sier foreldrene dine til dette?
      Jeg har fulgt bloggen din lenge, og nå ble jeg ærlig talt ganske skuffet.. Det er faktisk IKKE kult å drikke, og man kan ha det minst like gøy uten alkohol!
      No hard feelings. Jeg syntes bare det er veldig viktig å få frem. Det er alt for mange i dag som tror at drikking er kult og ekstremt gøy. Alt er gøy, bare man gjør det gøy. Derfor: Alkohol er unødvendig og skadelig!

    5. La hu leve livet da folkens! 🙂 det er ganske så normalt å drikke i en alder av ca 16 år, og selv om hun er en kjent blogger så er hun også på festligheter som alle andre. Om folk som leser bloggen hennes blir såå påvirket av hva hun gjør, så er de etter min mening ikke gamle nok til å drive rundt på nettet sånn 🙂
      Stå på caro S ! <3

    6. keep up the good work, og kos deg me alkohol! drit no i ka andre sei, du lev bare en gang og e bare ong en gang! woooop, ho kan no va et forbilde fordiom ho drekk alkohol i ong alder, stå på caro, og drekk meir!:D:D

    7. Altså, du får gjøre som du vil, men jeg håper bare du har det i bakhodet at du har yngre lesere. I din alder er det nok normalt å drikke, og det sees sikkert på som kult også, men tenk på at du har lesere som er mye yngre enn deg. Du er et forbilde for mange. Bare .. ha det i bakhodet. 😉

    8. Hoff! Det er ikke akkurat et under at du er begynt å drikke,er egentlig veldig vanlig i den alderen,men at du er så dum å legge ut fyllabilder.. Hva har skjedd med deg etter den ferien?
      Du har holdt det som skal privat og vært en grei blogger som ikke blander sånne ting inn i bloggen,men Plutselig er det akkurat som du har fått panikk etter å bli voksen å vise at du drikk og er stor!
      Ikke bland fyll og fanteri inn på bloggen som tcmn,blir så trashy! Driter langt i at du drikker og forbilde crapet,men vær en orntlig blogger og ikke bland inn det som burde være privat. Liker heller å lese om andre ting enn at folk har vært på fest!

    9. Håper du hadde en fin kveld Carolyn !
      Men ikke for å være som de andre som har kommentert her , det er helt greit at du drikker og sånn, gjør det selv så har ingen problemer med det men kanskje du ikke skal legge ut bilder av det på bloggen siden det skaper jo bare masse greier som dårlig forbilde og sånt drit i kommentarfelte !
      Tenker bare at det e kanskje det beste for leserene som er litt yngre …
      MEn det er det jo du som bestemmer selv selfølgelig !
      Eg støtter dine meninger og det du gjør uansett, men ville bare si dette 😉
      Du e en kjempeflink blogger og stor inspirasjon for mange inkludert meg selv !

    10. Hennes eget valg om hva hun skal legge ut, skjerp dere. Nå idag er det også vanlig å drikke som sekstenåring, og blir små unger påvirket av sånt, er de da virkelig gamle nok til å drive på nett?

    11. Ro dere ned mennesker!
      Hva heter bloggen? jo, Caroiz .. Hvem velger bildene? Jo, Caroiz..
      Da skal ikke vi velge hvem bilder hun legger ut eller ikke? Og jeg tror hun tenker når hun legger ut bildene fordi hun er ikke dum.. Det er jo unger rundt 10 de har vel ikke noe imot om å se sitt idol med noen ølbokser.. For min del kan hun legge ut så mange bilder hun vil med noen ølbokser.. Caroz? nyt livet så mye du kan <3

    12. Maria: Greit at hun velger bildene, men det er – sist jeg sjekket – ikke ulovlig å bruke det mellom øra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg