mobilbilder

Hei! Jeg gikk igjenom noen mobilbilder og fant mange bilder som jeg hadde glemt helt av. Det var morsomt og friske opp noen minner. Noen av bildene som er litt klarere enn de andre er tatt med digitalkamera som jeg egentlig ikke bruker. Noen gamle bilder, og noen nye. 

I somme glemte jeg mobilen min hos Anh. Resulterte til at jeg hadde mange bilder av hun og jordbær.

Var på Lillehammer med søskenbarnet mitt, Aebykier 🙂

Klipte også på meg pannelugg! Glad den har vokset ut igjen så jeg kan ha den til siden.

Marsvinet mitt Kiko! Han savner nok sommegresset han og Mia fikk så mye av ^^

Juletidene nærmet seg og det var fortsatt ikke snø og se. Her er jeg og Tass ute og går tur!

Idol med Martha og Anh. Jeg fikk også møtt Marion Ravn nok en gang, forbildet mitt! 😀

2 dager etter var jeg klart til å dra til Filippinene. Her sitter jeg på Gardermoen.

Når jeg ankom Filippinene, så hadde vi nylig fått en valp, Blackie.

Jeg tok med søskenbarnet mitt Jay-ar til Friday’s. Og dette var vår første gang, men vi kom tilbake hveer dag.

Green Apple Slush som ble vår favoritt.

Begge litt fjerne i blikket, hehhe.

Fikk også gratis drinker av bartenderene mange ganger etter showet. Tanken var fin, og jeg ble veldig glad for det, men drinken i seg selv smakte….

     

…. tror jeg lar bildet forklare

Elsker å ta bilder mens folk sover. Hahha, stakkar Jay-ar.

Det ble jo litt romanse i feiren min også da ^^

Siste dagen min i Filippinene. På bildet er det siste gangen jeg er på Friday’s :((

I dag tok jeg med en katt inn på klasserommet 😀

Her er to av mine gode venner som ønsker seg en norsk og rik mann (husker dere den videoen?). Kharen og Grace.

Søte lille Carolyn nr.2!

Meg og Blackie 

Savner den lille kosebamsen min som fulgte etter meg overalt.

Jeg syns de pynter juletreet alt for MYE! Jeg ser jo nesten ikke treet 😮

Var også på Jollibee som ikke lengre er min favoritt. Siden jeg først var der, så kunne jeg bestille litt mer i tillegg og gi det som en liten gave til de mindre heldige 🙂

I dette tilfellet en ung foreldreløs gutt og en gammel mann. Det var koselig at to uker senere var jeg på en ny plass, men han kom løpende bak meg for å si tusen takk i ettertid.

Siste bilde vi tok sammen. 4.jan som er akkurat en måned siden i dag. Prøvde så hardt jeg kunne å smile på dette bildet, men det gikk bare ikke. Livet er hardt og det går videre, men jeg gleder meg som et lite barn til neste tur.

 

13 kommentarer

Siste innlegg