ett av dagens antrekk

Hei! Frøydis er her i helgen og hun lurte på om jeg vil være modellen hennes. Hun går medialinjen og jeg skulle være skoleprosjektet hennes. Temaet er -byjenta på landet. Gjør jeg det dårlig på bildene, får hun dårlig karakter, så jeg håper jeg gjorde det bra! Hehhe. Jeg har ikke sett alle bildene ordentlig enda, men jeg har noen av dem på min data.

Vi har hatt det så gøy i dag! Når vi sier ”byjenta på landet” må vi selvfølgelig ta bilder på en gård! Så vi spurte en gammel lærer av oss om vi kunne ta bilder på gården hennes. En av de spudlende idêne til Frøydis var… la meg gi dere et stikkord… sau. Høye hæler + dyp snø + utamme sauer =…… 

Ett av dagens antrekk: sko: aldo  –  dressjakke: h&m  –  topp: vero m

 (Frøydis har tatt alle bildene som kommer til å være på bloggen fremover)

27 kommentarer

Siste innlegg