CaroizLaKakao osv

Hei! I dag tidlig følte jeg meg ikke helt bra, så jeg har vært hjemme fra skolen. Endelig fikk jeg tid til å slappe av litt! Hjernen min har trimmet hele uken siden jeg bestemte meg for å være ”flink” på skolen og gjøre det jeg ble bedt om. Nesten alt da. Jazz, pytagoras, samisk språk osv -lei av det! 

Nå sier jeg god morgen med min super gode kakao som jeg kaller ”CaroizLaKakao”. Høres proft ut? -yeah.

Mine hemmelige ingredienser som ikke er så hemmelige lengre..

Ghost Whisperer er prikken over i’en.

Stefaren min har burdag i dag, så jeg kan ikke gå rundt som en slask i pysj. Uansett får vi gjester i kveld. Jeg får også karaoke-besøk av Ole Anton senere i dag.

Her om dagen så jeg filmen Orphan. ELSKER DEN! Gud, for en bra film! Ble litt inspirert, så jeg prøvde å ta noen ”skumle” bilder av meg selv.


Her er noen bilder fra forige uke når vi kjørte Krok. Da var det meg, Aebykier og Veronica. Video HER

Kjørte snowracer på fortauet med mine to minste søskenbarn + Renate.

Jeg fant en utslått asiater midt på Gartneriet. Noen som savner henne?

Rosita begynte å grine fordi hun ville kjøre den store bakken og ikke den lille. Hihi, søt! ^^

15 kommentarer

Siste innlegg