paradise island

Først vil jeg bare takke for alle kommentarer på forige innlegg. Det er hardt, men det hjelper litt. Det var koselig at jeg fikk varme og koselige meldinger fra person jeg minst hadde ventet fra og få. Akkurat nå sitter jeg med strømpebukse, ullsokker, hettejakke, onepiece og ullteppe, men for tre dager siden hadde jeg på meg sommerklær! Da var jeg, Enzo og noen fra familien min på Paradise Island. Jeg tror alle koset seg, det gjorde iallefall jeg og Enzo. Søskenbarnet mitt, Johan hadde det gøy og fikk nye venner så det ut som ^^  

Først tok vi båt over til Paradise Island som tok 5-10 min.

Vi to. Han tok brillene mine! ^^

Paradise Island er egentlig en helt grei strand 🙂

Merker jeg savner varmen..

Søskenbarnet mitt, Johan.

Jeg har sett nesten alle desse fiskene, inkludert sjøslangen. Fikk nesten panikk da jeg så slangen, men det er 2 år siden. 

Vi gikk mye rundt og så oss omkring. Det er så mye fint å se i Filippinene.

Filipino Eagle. Det er ikke mange igjen av dem og jeg syns veldig synd på at de er i bur..

Viss dere lurer på hvem som tar bilder av oss, så spørr vi bare folk som spaserer forbi om de kan ta bilde. Hihi, det er mange hyggelige folk der ute.

Påfugl

Pelikan

Husker ikke navnet på de to siste, men det var mange andre fugler der ogsa. Ikke bare fugler, men andre dyr. Har desverre ikke bilder av alt og alle.

Vi kjøpte noe som heter ”Halo-Halo”. Alle filippinske folk elsker det, inkudert Enzo, men jeg likte det ikke! Hahha. Det er noe med alt mulig som cornflakes, is, gelegreier, frukt osv. Husker ikke alt som var i den.

Selvfølgelig fant Enzo flasker som han måtte sjonglere med og slik gikk det:

Det gikk faktisk helt greit til han var ferdig. Når han skulle legge flaskene på bakken så knuste de. Hehhe.

Søskenbarnet mitt Richard og kjæresten hans. Dere husker de kanskje fra DETTE innlegget.

12 kommentarer

Siste innlegg