love and distance

Hei. Jeg beklager at jeg ikke har oppdatert bloggen, men jeg haaper dere skjonner dette. Jeg er naa i Singapore og er ikke akkurat paa mitt ”happy-nivaa”. Det var utrolig trist aa dra fra Enzo og det var virkelig som aa faa en kniv i hjertet. Dette gjelder ogsa venner og familie, men mest Enzo. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men det er saa mye graat! Jeg er ikke den personen som griner og har aldri felt saa mange taarer som jeg gjorde (gjor) i dag. Kunne nesten tro at jeg hadde mistet et familiemedlem eller noe. Oyene mine er helt hovne og jeg sitter naa paa flyplassen med utgnidd sminke og ligner paa en heks. Tidligere i dag paa flyplassen i Davao visste jeg ikke hva jeg skulle gjore. Jeg fant meg et hjorne paa flyplassen, sette meg ned paa gulvet og slepte ut alt av taarer og folelser. For en uke siden tenkte jeg -jaja, vi har fortsatt en uke. For noen dager siden tenkte jeg -jaja, vi har noen dager. For noen timer siden tenkte jeg -vi har bare noen timer… ogsaa kom det til minutt og sekund. Det var utrolig vondt og jeg har aldri folt det slik for. Som vanlig skjuler jeg alt bak et smil, men for forste gang klarte jeg ikke det. Jeg vet mange av vennene mine sier at det ikke kommer til aa gaa fordi han er paa den andre siden av jordkloden, men jeg tror at ekte kjerlighet har en saa stor makt at alt kan gaa. Vi har alltid facebook og jeg skal faktisk lage meg skype ogsaa for aa holde kontakten oppe. Det har bare gaatt noen timer, men jeg savner min Chocko. Vi delte alt: oreokake, starbucks, godteri, snacks, pizza, cola, McFlurry, pomfrites, mango, burger, slush..osv.. ja, alt. Vi begge elsker mat. Jeg kommer til aa savne alt ved han. Det hores kanskje ut som om at vi aldri vil motes igjen, men det gjor vi…om kanskje ett og et halvt aar. Det er saa mye jeg kunne delt med dere, men tror jeg har faatt noe i oyet og folk titter paa meg. Vi blogges…

Enzo if you read this…remember.. tccic (a lot)

38 kommentarer
    1. Ååå søte. D kommer til å ordne seg!
      Jeg er adoptert fra Filippinene og har fulgt med bloggen din en stund og synes d va kjempe gøy å se bilder fra Filippinene. Avstand er ingenting om dette er ekte! 😉
      Lykke til;)

    2. ååhh 🙁 var borti det samme selv for ikke så lenge siden. Men jeg dro fra folk som jeg tror jeg aldri bli å få se igjen. Prøv så godt dere kan å holde kontakten! Kan ikke han komme til deg? 😮

    3. Det har skjedd med meg :'(
      Jeg dro til Bolivia i sommerferien for å møte familien … også ble jeg kjent med en gutt <3 Men det funka ikke ... Han var ikke sånn som jeg trodde :/ Men du og Enzo passer perfekt sammen 🙂 Og som sånn Jeanette sier , hvis det er ekte så er avstand ingenting 🙂 Får vel håpe det beste ut av det 🙂

    4. Aww så trist. Jeg kjenner igjen følelsen..! Avstands forhold er nok vanskelig..og første forelskelse kan ofte gjøre en blind… Å holde et forhold gående når dere bor så langt unna, blir nok utfordrene og vanskelig. Mange som gjør det slutt pågrunn av det…
      Lykke til! Håper du vil føle deg bedre.

    5. Uffda, du og Enzo var perfekte sammen! 🙁
      Men heller tenk på minnene dere har sammen, btw, Enzo var søøt ! :D<3

    6. kjente jeg ble utrolig lei meg på dine vegne! ;(( Føler veldig med deg, hvis det hjelper tror jeg virkelig at dere to klarer å holde sammen bare ved facebook osv! Dere to deler noe virkelig spesielt, man ser det bare ved bildene! <3 be strong carolyn!

    7. Skjønner deg godt hvorfor du ikke oppdaterte bloggen de siste dagene dine der. Det må være helt forferdelig. Men som flere sier, “If its real, it will be”. Det kommer til å ordne seg, dere finner en løsning <3

    8. Jeg vet hvordan du har det. Det med avstand. Det er helt jævlig, jeg vet. Men du kommer til å klare det. Jeg er sammen med en som bor en god del unna. Jeg har faktisk aldri møtt han, men jeg vet at jeg elsker han og at jeg klarer å holde ut helt til den dagen han kan flytte hit. (Skal møte han til sommeren for første gang) Har vært sammen med han i nesten et år nå, og tiden går faktisk mye raskere enn du tror. I begynnelsen syntes jeg tida gikk såå sakte. Jeg var oppgitt, lei, tom. Jeg kunne gråte i timesvis. Men vet du, det gir seg. Jeg sier ikke at du kommer til å savne han mindre, men du kommer til å holde ut, og du kommer til å tenke på alt det positive, du kommer til å tenke på framtiden. Dere to. Du kommer til å klare dette, kjære deg! Det går så bra, skal du se. Jeg vet hvordan det er å være helt nedpå og føle seg som dritt, og ikke ha andre følelser enn tomhet – et savn, et hulrom som ikke kan fylles. Men det blir bedre. Du kommer til å ha dårlige perioder, og mindre dårlige perioder. Men når du har det som verst, så alltid husk at kjærlighet er det sterkeste som finnes, og du kommer til å komme igjennom det. Jeg håper virkelig at dette går bra for det, jeg vet at du klarer dette! Stå på, Carolyn, jeg og maange maange fler støtter deg i dette!

    9. Syntes så synd i deg vennnen! Dere er jo så søte også, må ha vært helt grusomt å reise ifra han 🙁 Kommer nok til å gå bra! Men savner deg <3

    10. jeg kan nesten love deg at det kommer til og funke. Jeg var også sammen med en som bodde i et annent land, og jeg møtte han bare i sommeren, og i vinteren. Vi holdt kontakt gjennom skype, men det funka :)♥ Lykke til da! det er utrolig hvor fort man kan bli glad i en person :/

    11. åååh :'( <3 føle me de, carolyn! væt de e jevli... men e kænn trøste de me 1 ting; det bli bedre! 🙂 stå på!
      e slek som de e au å har trua på at de kænn funke såmmå kå lang avstand det e osv 🙂 men e ænkelte andre som itje har det og som e hælt komplette idiote.. mn fuck'em! 🙂
      va nå ihop me 1 som bur 11 time me tog onda her e da, såeh.. itje at de kænn sammenlignes med detta her akkurat da, men... det e jo litt de såmmå 🙂
      you're gonna get through this! no matter what happens 😉 it's gonna be ok in the end, always
      love, Mathilde.

    12. herregud caro. e grin nå serriøst. å sjå for meg deg grine… det går itje, for e ha ælder sett deg trist. :'((

    13. oii så søtt <3
      ekte kjærlighet 😀
      det kommer til å fixe seg vet du<3
      lykke till!
      og på de bildene jg har sett ser det ut til at dere passer perfekt sammen! 🙂
      han ser ut som en kjempeherlig gutt!
      håper alt ordner seg : )
      <3<3<3<3

    14. har skjedd med meg også Carolyn. Er halvt fiippinsk btw…
      vet følelsen! off..blir litt trist når jeg tenker på det..men om du mener det er ekte kjærlighet, så vil dere klare det!

    15. e e her for dg, alltid <3 like itje å høre at du har det slek :'(( døkk e kjempesøte sammen og han virke som den perfekte gutten for dg 🙂 stå på! lovu always, don't you ever forget that honey :**

    16. Hei, jeg lurte bare på en ting. Har du linser fra superkul.no? Isåfall, er det helt trygt, sånn med tanke på at man kan få betenelse på øynene eller noe (x Så vet du om det er 100 % trygt liksom?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg