pink it up

GODT NYTTAAR ALLE SAMMEN!

Onsker dere alt godt! I kveld kommer jeg til aa vere rosa. Kjopte meg en ny kjole fra Victoria Department Store. Jeg ble veldig god venn med en hyggelig dame som jobber der. Det var hennes siste dag i dag, saa det var litt trist. Vi har alltids facebook. Hehhe. Her er kjolen jeg skal bruke i kveld som jeg er veldig fornoyd med:

Den er finere paa. Fordi da faar jeg den lille ”prinsesse-puff-effekten” som jeg kaller det.
 

Jeg kommer til aa feire med familien, noen venner og Enzo♥ (Bildet er tatt i dag)

Hahahah!

For en uke siden hadde jeg og min venn, James en snapshot. Jeg har faatt tilsendt bildene paa mail, saa dere kan se dem. Jeg ble kjent med han naar jeg var inne paa butikken, Canon, saa var han veldig rar og koselig med den syke humoren. Slik ble vi venner 🙂 

Vi har hjerter fordi det var den fineste rammen, og fordi vi er gode venner 😉

28 kommentarer

Siste innlegg