jul i filippinene

Julen i Filippinene er veldig annerledes enn i Norge. I Norge har dere litt mere julestemning. Men jeg klager ikke, jeg hadde det supert og goy! Det jeg startet med var aa onske alle mine venner en riktig god jul! 

  James, sang karaoke ”Jingle Bells” for aa faa litt mere julestemning. Han er bare en venn av meg om dere skulle lure.

Av en eller annen grunn saa syntes han at dette bildet var saa morsom. Han dode av latteranfall nesten..

Jeg og James var paa Starbucks og kjopte oss en frappe.

Jeg maatte onske min gamle venn, Jojo en riktig god jul ogsaa!

Jeg tok ikke bilder av alle jeg sa god jul til selvfolgelig, hehhe. Men naar jeg var ferdig med runden min, saa var det feiring med familien.

Den vanligste julematen her er grisen som blir servert slik:

Jeg virker kanskje litt kresen, men jeg klarte desverre ikke aa spise grisen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg klarte det bare ikke. Maa nok vere at det er veldig uvandt. Men det var mye god mat paa bordet!

Do-Dong (Soriano), meg og tanten min, Cecilie.

Mango til desert 

Jeg vet egentlig ikke hvem dette er, men hun var veldig snill og sot 🙂

Jeg dor av dette bildet! Morten skal liksom etterligne meg..

Saa kom en gutt jeg nesten aldri har sett for og ga meg en gave! Faar daarlig samvittighet naar noen kjoper til meg og jeg har ikke kjopt tilbake. Men i mitt forsvar saa har jeg bare sett han en gang i mitt liv. Jaja, han var snill da 🙂

Den var en strandhatt og veske! Tusen takk.

Var jo veldig takknemlig da.

Time for exchange gifts!

Fra venstre: Jay-ar, Mayla, Arlene, Rosita Mae og Boyet.

De to dove guttene og Merry Love.

Den synske damen som spaadde meg, Homaoan. Er helt sikker paa at jeg skrev det feil. Hunden Blackie er selvfolgelig med

Jeg fikk vite en del ting om fremtiden min. Hahah, det skal jeg fortelle dere om senere. 

Gutten til venstre er enda en av mine soskenbarn, Idel. Har veldig mange soskenbarn her!

Saa var det dansing og synging resten av natten.

 

20 kommentarer

Siste innlegg