my new friend, james

Hei! I dag skulle jeg egentlig bleke tennene mine, men jeg droppet det. I dag har jeg heller tilbringt dagen med Johan og min nye  venn, James. Vi har hatt det koselig alle tre 🙂

Forst var vi paa Friday’s (igjen). Jeg har fatt meg en ny venn som heter Hannah. Hannah som i Montana! Neida, tulla. Hun var veldig snill og hun likte aa snakke med meg. Hun stod og danset med soskenbarnet mitt, Johan. Det var goy aa se paa. Hun var ogsaa kjempe flink til aa synge. Hun sang ”Just the way you are” til meg.  

Vi motte Elvis paa vegen ogsaa. Gutten til hoyre er den talentfulle bartenden, Enzo.

Meg og Enzo

Meg, James og Johan

Jump!!

Vi tok en snapshot.

Vi kunne dekorere de slik vi ville, det var goy!

Slik ble bildene vaare.

Saa gikk vi til spillehallen og hadde det kjempe goy. James var saa snill aa spanderte alt paa meg.:)

Han vant bare med 2 poeng!

Dansematte. Det er aar og dagen siden jeg var aktiv paa det. Men det var goy aa prove igjen.

See saa sote Angry Birds er. Angry Birds er veldig poppulert her i Filippinene. Alle har T-skjorte og alt..

LASER!

Han tapte mot en jente i lufthockey

Her er vi i fjerde etasje i huset vaart og nyter solnedgangen, hhehe.

Ogsaa fikk jeg lov til aa sminke han! HAHAHA

VAKKERT resultat.

Avslutter innlegget med dette bildet av Johan 🙂

22 kommentarer

Siste innlegg