fridays

Har blitt litt daarlig oppdatering de siste dagene. Det har vert litt problemer med nettet ogsaa har kameraet mitt dodd. I dag har det vert litt slappe-av-dag. Jeg har vert paa Canon og snakket litt med min nye venn, James. Naar jeg kom inn saa kjente jeg han ikke igjen, men naar jeg skjonte at det var han jeg bare -hva har skjedd med haaret ditt?! Hahha. Han maatte klippe det. Jeg har ogsaa kjopt nytt kamera i dag, herregud er saa glad! ♥Canon♥. Dere kommer til aa se mere av James, vi skal finne paa noe neste onsdag 🙂 

Testing med mitt nye kamera. Skal skrive mer om det senere.

Jeg har ogsaa faatt nye venner paa Fridays som er saa koselige 🙂

Green Apple Slush og Oreo Drinks.

Rosita Mae, Johan og meg.

Sjonglering med fire flasker!

Elsker at de danser og synger med hoy musikk for aa underholde kundene.

Yummi

Chicken-dance? Hahah.

Alle er jo saa blide!

Oreo

18 kommentarer

Siste innlegg