gardermoen – kobenhavn – singapore – davao

TENK AT JEG ENDELIG HAR KOMMET TIL FILIPPINENE! Det tok et helt dogn med fly, saa naa er jeg glad for aa vere framme. Vil bare informere at jeg ikke kommer til aa skrive de tre siste bokstavene i vaart alfabet siden det stopper paa Z her i Filippinene. Hehe, haaper dere ikke tror at jeg har saa mange skrivefeil.

Jeg kan begynne aa fortelle om flyreisen: Vi flydde fra Gardermoen til Kobenhavn, fra Kobenhavn til Singapore, fra Singapore til Davao! Flyreisen fra Kobenhavn til Singapore tar hele 11 timer, saa det ble litt kjedelig i lengden..

Kjopte kakao paa gardermoen, blehh den var kvalmende.

Gardermoen er egentlig en litt kjedelig flyplass..

Saa kom vi til Kobenhavn. 

Hhhehe, av en eller annen grunn saa syns jeg det er rart aa ha H&M butikk paa en flyplass?

Ble litt sulten, saa det ble litt flyplass-mat. Starbucks og kjott paa pinne. Naar vi snakker om Starbucks. Visste dere at det skal bli Starbucks paa Gardermoen i februar 2012.

Morten 🙂

Mamma ser paa film.

Her saa jeg paa Bad Santa. Hahah, morsom film!

Siden det var 11 timer fra Kobenhavn til Singapore, saa tok jeg tiden til aa sminke meg paa en annen maate enn jeg pleier, men likte det ikke. Det var ikke Caro 

Nye favoritt butikken til Morten? Haha

Endelig kom jeg til Singapore og fikk kjopt meg en Frappe hos Starbucks. Hadde tenkt paa Starbucks hele tiden paa flyet mens jeg siklet.

Flyplassen i Singapore er saa fin og stor! Tror det er verdens topp 3 paa hvor stort det er. Samtidig har den alt. Til og med masasjestoler du kan sitte i mens du venter paa flyet.

Butikkdama som ble med paa et bilde.

Saa ble vi hentet av to biler! Hehhe, alle som var til stede ville mote oss paa flyplassen :))

I bilen jeg bare -har dere kjopt ny bil? Haha, alle som skjonte hva jeg sa titta rart paa meg og flirte. Det har seg slik at det har vert mye snakk om denne bilen som jeg ikke har faatt med meg. Desverre har jeg ikke en interesse for biler..

Saa fikk vi Filippinsk mat og MANGO! Namm, skal prove aa blogge mye om mat slik at dere kan se hvordan andre kulturer har det. Til  dere som ikke er fra Filippinene da. 

Damen som staar i midten er bestemoren min og heter Rosita. Visste dere at vi har tre Rosita’er i familien og to Carolyn’er?

24 kommentarer

Siste innlegg