jeg gleder meg!

Hei! Tenk at nå er det bare 14 dager til jeg befinner meg i et tropisk land, Filippinene! Herregud jeg kan ikke sette ord på hvor MYE jeg gleder meg! Familien først og fremst ♥. Shopping, Starbucks og Jollibee! Jeg er snart i himmelen. Noe jeg er veldig spent, men litt skeptisk på er å møte Soling. Hun er visst kjent får å være synsk. Hun kan lese fremtiden til folk og har hatt rett om alt hun har sagt. Jeg skal også få være med på skolen til søskenbarnet mitt i en dag og se hvordan de har det. Gleder meg, det blir veldig interessant. Jeg har også tenkt å kjøpe masse klær, mat og drikke og dele ut til de fattigste på julekvelden! Rafting, vannski, tannbleking, andre turistattraksjoner OSV, OSV er andre ting vi har tenkt å gjøre. Jeg kommer til å dra med Mamma, stefaren min og kule onkel M og være der i 3 uker. Blir fantastisk!
 

Tror ”jeg gleder meg” setningen har blitt mye brukt nå, snart en klisjê? Uansett, jeg gleder meg til Pearl Farm! Der skal vi være i to netter. Pearl Farm er en av Filippinene’s fineste strender, så der skal vi kose oss!
PEARL FARM:




Håper dere vil følge bloggen min i Filippinene. Skal oppdatere så ofte som mulig for dere i Norge 🙂

26 kommentarer

Siste innlegg