osloturen

For bare en knapp uke siden var jeg og tante R i Oslo. Det var veldig koselig som sagt, men jeg har bare fortalt om Idol og ikke hele turen. Fredagen vår startet med at vi tok toget fra Lillehammer ganske tidlig:

Også gikk vi i Karl Johan og koste oss med shopping.

Selvfølgelig måtte jeg følge bloggtrenden og knipse bilder vilt rundt meg på Monki.

Dette hjertet som står utenfor Domkirken er så fint ♥

I dag er det også tre måneder siden den tragiske hendelsen skjedde..

Vi ble veldig sultne når vi kom til Oslo, så vi måtte spise på Peppes.

Hahha, jeg tok T-banen for første gang i år. Liker egetnlig ikke T-banen…

Ble litt shopping også 😀

Også…høydepunktet…. IDOL! Les om det HER og HER

Jeg planlegger og ta meg enda en tur 9. desember, men vi får se 🙂

34 kommentarer

Siste innlegg