cirkus!

I går var vi som sagt på cirkus, noe som var veldig gøy! Dette var helt klart den beste dagen i 10. klasse hittil! Gårsdagen startet med buss til Lillehammer. Vanligvis hater jeg å kjøre buss, men i går gikk det veldig fort. Jeg og Borghild ble hekta på et mobilspill og levde oss skikkelig inn i det. Jeg skjønner det ikke, hver busstur får jeg alltid kjeft av en eller annen lærer og blir bedt om å holde kjeft? Jeg er jo alltid musestille (blunk blunk), mohaha.

Selvfølgelig måtte jeg ta med monster-objektivet mitt for og ta nærbilde av cirkusfolkene!

Maggie.

Ole A.

Fra start til slutt var det kjempe gøy og se på 😀

Ikke nok med motorsager (LES HER), men også sjonglerte han med stoler. 

Sykt.

Hehe, jeg er veldig enig med en kommentar jeg fikk. Det burde vært et skilt der det stod ”ikke prøv dette hjemme”


Ble skuffet når det var slutt fordi jeg ville se mer!

På hjemturen tok jeg, Thea og Borghild mange bilder! Hahaa, vi holdt på og lo oss ihjel.

Stakkars Thea! Bare halve hodet hennes ble med..

28 kommentarer

Siste innlegg