litt mer om uggsene

Se flere bilder i dette innlegget HER

Uggsene jeg fikk fra www.lookboots.com kan jeg ikke si er helt ekte. Det kan hende det er ekte skinn av noe slag, men ikke slik skinn det er i ekte Uggs. Jeg sier ikke at lookboots.com er svindlere, fordi jeg kan ikke se at de har skrevet på siden at Uggsene er ekte (rett på meg om jeg sier noe feil). Desverre har jeg ikke fått brukt skoene enda fordi de er alt for STORE! Jeg sa jeg skulle ha i str 38 som jeg bruker til vanlig, men de var altfor store selv med 3 par ullsokker. Under skoene står det at det er str W7?

Om dere ser på Uggs lappen på bildet. Så ser det ut som om lappen er unøye sydd på. Ullen som er inni er veldig myk og varm. Men om du napper litt i ullen, så detter den fort av, så jeg vil kanskje si at det er litt dårlig kvalitet. Jeg burde kanskje brukt skoene i en stund før jeg skriver dette innlegget, men jeg klarer ikke å bruke dem fordi de er for store som sagt.

For all del kan det hende at jeg tar feil i det jeg skriver, men om jeg skulle dømme de, så vil jeg si at de er falske. Det kan man se på prisen også. Om dere vil bestille fra der, så er det opp til dere 🙂

35 kommentarer

Siste innlegg