torvbyen

Hei! Jeg har det helt supert i Sarpsborg, det er alltid noe å gjøre når Anh er i nærheten. I dag mistet vi bussen hele TRE ganger til Fredrikstad! Men som vi lo da!

Anh sin outfit i dag

Min outfit i dag.

Vi på bussen!

Heheh, Anh kjøper seg alltid mat på Big Bite. Skulle egentlig jeg også, men jeg kjøpte meg heller nye sko. Hehe.

Matmomsen min <3

Torvbyen 🙂

Så møtte jeg noen venner av Anh. Veldig sosiale og greie 🙂

Papegøye som plystret til oss!

Hver gang jeg og Anh er på shopping MÅ jeg på dyrebutikken og kose med kaninene osv.

Vi møtte en kjendis i dag…. OLE BRUMM!

Også så vi på den nye lanseringen av Whitney Port koleksjonen.

Her er vi i Særp igjen. Var sykt kaldt, og jeg glemte jakka mi hos Anh!

Nå skal vi snart på kino og se Hode Jegeren, vi blogges! 😀

39 kommentarer

Siste innlegg