det søte liv til sjøs

Hei! I dag har jeg og Anh vært både her og der, men kan begynne å fortelle om den 5 timers lange båtturen. Først måtte vi vente lenge på at båten skulle komme, men så moret vi oss med grimasebilder og litt snikksnakk.

Anh klarer ikke å smile på noen bilder for tiden, så hun holder seg til et ”trist fjes” 🙁

Arrrrrrg

Kan dere se Anh? Heheh

Sjefen…liksom..

Jenta i bakgrunnen med rosa genser var overalt! Heheh, uansett hvor vi snudde oss, så var hun der. Hmm.

Mat <3

Ok…. jeg ser bleik ut. Vi får skylde på lyset.

Tommel opp.

Mmmmmmm, yummi.

5 timer ble litt for mye for meg og Anh, så siste timen så…. sov vi.

Jeg prøver meg på planken!

Likte dette bildet av Anh ♥

Det var noen i vannet som jeg måtte redde, haha. Caro til utsetning!

Her er vi i Strømstad igjen. Vi var en liten halvtime i Sandefjord. På den lille halvtimen bestemte jeg og Anh oss for å være snille og si hei til nesten alle og smile. Kanskje vi fikk oss noen venner 😀

37 kommentarer

Siste innlegg