flere bilder

Fant noen flere bilder som jeg like så godt kan poste til dere. På bildet under står jeg med Tessa (Theresa), Veronica…heh, meg… og Aebykier.

Husker ikke hva det var, men drinken var veldig god 🙂

Veronica har nylig hatt bursdag og fikk HTC med tastatur. Den så veldig kul ut 😀 

Meg og tante

Dette ble litt rart bilde. Stod og snakket med en særping mens noen tok bilde av meg. Den særpingen jeg snakket med syns jeg lignet på en Geisha, haha! 

Hahahah. Dette var nok kveldens beste bilde! Her sitter jeg på fanget til tanta mi og skal ta et fint bilde med henne. Hun er mye mindre enn meg, så jeg var sikkert veldig tung for henne. SÅ kommer mannen-jeg-ikke-husker-navnet på eller som jeg aldri har sett før, og setter seg oppå meg. Haha, stakkars tante,

Rosita danser line dance, hihi så søøt.

HER dukker han opp igjen! Skal liksom ta et fint bilde av Aebykier og Tessa, så kommer mannen–jeg-ikke-husker-navnet på og ødelegger igjen! Hahah, men han var morsom da. Skulle ta et fint bilde av den digre kaka, selvfølgelig kommer linselusa i bakgrunnen. Haha!!

Også antrekket. Likte det ikke helt fordi det var liksom ikke ”Caro”. Men jeg hadde lyst tïl å prøve noe nytt den kvelden, så la gå. Tror ikke det blir til å bruke når jeg skal til Idol. Bluse, body og tubetopp: BikBok  –  bukse: Pieces  –  sko: DNA

34 kommentarer

Siste innlegg